Tisdag!

Tog en runda på stan med Lei förut, som vanligt så hitta hon ett par skor. Det slår aldrig fel, jag undrar hur många skor den där tjejen har som hon äns inte har andvänt!? Men det är det som är det speciella med henne, brukar låta så här "Dom här kan vara bra att ha till det, dom här kan jag ha då o.s.v" 
Jag kan inte mer än att le när jag tänker på det. <3

Har haft många tankar till en viss person idag.
Jag kände på mig redan när jag vakna att det var nåt, jag har tänkte på dig hela dagen och då menar jag verkligen hela dagen. Jag önskar att jag hade fått vara hos dig idag och gett dig all min kärlek som jag vet att du behöver just nu. Men du är stark, det vet jag! 
Jag sänder varma kramar till min muttis som befinner sig i oslo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0