regn!

Helt plötsligt så står det som spön i backen.
Kom från ingenstans, hur mkt regn som helst!!

Är hemma hos mor & far nu och har fikat.
Kollade på systers och Linus nya vagn, jätte fin!!
Funderar på att ta mig till stan en snabbis.
Skulle behöva gå in på Vila, hitta lite saker där sist!!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än.
Jag skulle kunna tänka mig att gå till brygget och ta en öl.
Var så längesen man gick och satte sig och tog det lugnt!!
Visserligen är jag där väldigt ofta men inte på samma sätt.
Oftast för att ta en kaffe eller käka den goda maten :o)

Snart bjuds det på varm smörgåstårta, mumma!!

Ps. Carr kom hem snart, jag bara saknar dig mer & mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0