Onsdag kväll!

Har nyligen kommit hem från jobbet.
Ska fixa till mig en sallad och sen ta en dusch!
Sen återstår bara lite Room Service & Greys Anatomy.

Just nu har jag ett behov av nya kläder, eller inte behov.
Jag har bara sån himla lust att förnya min garderob ordentligt!!
Men kan inte handla upp alla pengar, måste spara lite med har jag lärt mig :O)

Min syster & Linus tog reda på i måndags vad det är för kön som väntas komma ut.
Det kommer bli en liten flicka :O)
Oh jag vill att hon ska komma ut nu.
Jag kommer att bli världens bästa moster/gudmor!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne, jag köpte den gröna. Its not mine. Its the häxas.

2009-05-13 @ 19:29:40
URL: http://leilei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0