morgonpigg!

Sitter här med datorn i knät, morgonpigg som man är.
Gick upp vid 7 tiden när adam for iväg.

Vi var inne i Lkpg igår och gick på Ikea.
Inhandlade nya gardniner och nya påslakan.
Måste åka in snart igen och köpa ett överkast och 2 st prydnadskuddar som jag hitta.
Hittade även en jätte fin adidas tröja som jag bara måste ha.
Har planer på att kanske åka in på torsdag!?

Adam ska klippa sig vid halv tio.
Ska jag med eller inte, det var ju upp till mig :o)

Senare blir det jobb!!
Blir stressad på alla koder, men det kommer!!

Kanske ska fixa till mig lite nu.

Ciao Bella.

Kommentarer
Postat av: Muttis

PLU i våra hjärtan! Wiihoo. Haha!

2009-05-08 @ 16:32:59
URL: http://hami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0