dåligt väder!

Vakna vid halv nio i morse, satte mig upp i sängen och hörde att regnet slog mot rutan.
Det blev alltså ingen morgonpromenad för min del idag.
Men har varit ut och gått i en timma nu med mammi.
Det var faktiskt himla skönt!!
Nu tänkte jag städa av lite här hemma..
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer?
Är sugen på att göra nåt, men kollar man ut så vill man bara bädda ned sig och sätta på en film.

Imorn ska jag träffa syster en sväng med, fick ett sms av henne idag som lyder.
"Nu får du smset du har väntat på. Det finns en hel del kläder som jag inte kan ha längre, så du kan väl komma och kolla igenom garderoben" haha..

Ps. I lördags natt var jag med om en av dom roligaste cykelturer jag har varit med om. HAHA!!

Kommentarer
Postat av: caroline

du prata inte om det, min syster har också varit här....

2009-05-19 @ 12:19:53
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0