Måndag!

Var på stan en sväng med tjejerna idag!
Tog en fika och gick och kikade lite..
Håller koll efter ett rosa katthalsband just nu :O)
Ja ska allt hitta en fint till lilla månsan, stavas det så?

Nu ikväll har jag tränat & vart ute sprungit.
Måste hitta ett knäskydd, mitt knä håller inte.
Det är inte det bästa mitt knä, det funkar jätte bra ibland.
Men sen kommer det stunder då jag har överbelastat det för länge.
Så då smäller det till och jag får halta några dagar.
Så har det i stort sätt hållt på i hela mitt liv.
Inte det bästa direkt men det sitter i mina gener.
Mamms är likadan.

Jag har gjort klart en hel del papper idag!
Det känns jätte skönt.

Imorn kommer Carr!!
Underbart, men dessvärre sorgligt att hon sen lämnar mig.
Och länge med!! Men du kommer få det så roligt :O)

På kvällen blir det Ljusparty hos Leila, spännande!!
Har sett fram emot det länge :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0