maginfluensa & influensa

Ja allt går just nu på dagis.
Var bara en fråga innan jag skulle åka på det.
Ena tjejen sa till mig " Du har inte börjat känna nåt i magen än "
Jag självklart svara, nej faktiskt inte.
Kände att jag börja må lite illa i fredags natt, så sant så sant.
10 min senare var det jag som hängde på toan.
Har nog fått bort allt ja kan tänka mig i kroppen.

Mår bättre men kan fortfarande inte äta normalt,
jag pillar i mig lite av det jag orkar.
Kan inte annat än säga att maginfluensa det vill man inte ha.
Känner mig så tanig och liten just nu.
Det tar väl sin lilla tid innan man kan äta normalt igen.

Ps. Leila jag hitta alla korten på när Maj var här.

 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

åh korten :) Du måste bifoga dom och skicka dom i ett mail till mig hjärtat!! Hoppas du mår bättre. Puss på pannan!

2009-02-24 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0