en kaffe som sluta i nåt helt annat!

Igår åkte jag och Leila in till Lkpg.
Besökte syster och tog öven en svängom bland affärerna.
Mys dag hon & jag!!

På kvällen åkte jag en sväng och handla.
Tänkte att jag skulle åka förbi brygget och ta en kaffe bara efter.
Det sluta med att jag var kvar tills två när det stängde.
Det droppa in hur mkt folk som helst och det blev karaoke och dans.
Och en hel del fulla gubbar.
Dom var hur trevliga som helst i början och jag blev bundis med dom nästan direkt. Men när dom får alkohol i kroppen och börja stöta på en, då håller det inte!!
" Släpp loss lite då gumman, blir du inte tänd på mig" man bara ehh neeej tack!!
Hade en gubbe efter mig hela kvällen så Melissa snäll som hon är rädda mig :O)
Från ingenstans så var hon & jag förlovade ;)
Dom gick på det så det hjälpte ju hehe!!

Ja det var en väldigt spännande kväll måste jag säga!!
Samtidigt väldigt rolig!! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0