ny vecka och nytt jobb!

Fredagen spenderades ute hos Malin på landet!
Blev en hel del skratt och en många konstiga övningar haha..
Malin har två st jätte mysiga katter.
Jag önska jag med kunde ha ett husdjur!

Lördagen blev det fest! Rydell & Quick!
Undra om rocka är rätta ordet :o)
Slutade med att jag gick barfota, efter alla som hoppade på mina fötter.

Söndagen var bara lugn och skön hemma hos mor & far.
Vi solade, grillade och bara hade det skönt.

Idag är det måndag och det innebär att jag börjar ett nytt jobb!
Vi får se hur det kommer att fungera :o)

Innebär med att jag kommer att lämna dagis snart.
Det känns mindre roligt!

Min sambo lämna mig imorse med jobb i gbg.

Kommer hem på torsdag, känns redan ensamt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ej hjartat, har du fatt nytt jobb? grattis!



ps.jag vill ocksa grilla med familjen gustafsson, det var allt for lange sen...



saknar och tanker pa dig

2009-04-28 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0