Oh my gud!

Fick ett samtal från min far, han hade hittat en skiva med en massa bilder på som han trodde jag vill se.. Jag säger bara oh my gud! Nu snackar vi många år tillbaka haha.. Födelsedagskalas när jag var 17, tiden då jag och adam var tillsammans, alla kolmården besök, vadstena gymnasiet och jaa alla fest och flum bilder från förr, det ni tjejer haha! Jag ljuger inte när jag dog av garv när jag såg dessa bilder! Men det är tyvärr inget jag kommer dela med mig här, det är fööör pinsamt..

Jag säger bara oh my gud!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: lotta

hade inte vi "glassparty" när du fyllde 17 ?? minns inte riktigt haha....

2008-09-15 @ 17:16:26
URL: http://charlotteeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0