Long time ago..

Har inte varit så duktig med mitt bloggande..Men det är väl dags att det blir ändring på det!

Idag har jag spenderat time med min muttis & pysan på stan. Lite fika, lite shopping och ja en massa snack :D
Har inte hänt så fruktansvärt mkt nämnvärt i mitt liv..Iaf inget jag vill prata om här! Det flyter på som vanligt med allt.. Har däremot inte träffat min andra halva på ett tag nu, hon jobbar och sliter! Vi kommer tillbaka till det gamla då vi gick om varandra hela tiden. Men det kommer tid då vi kommer att kunna umgås :D

Bor nuförtiden på östermalmsgatan som jag kanske tidigare inte har sagt, har lämnat storis nu. Men jag trivs grymt bra!!

 Jag har aldrig sagt att vi är normala.. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0