upps!

Har glömt bort bloggen för några dagar..

I onsdags luncha jag med pysan & muttis. Underbart att se mitt söta muttis leende igen!!
Sen på kvällen hade jag och Leila ett serious talk på ca. 4 timmar, det behövdes.
Skönt att rensa tankarna och allt som far omkring i huvudet!!
Det var så att man pusta ut när man kom hem, hade nästan träningsverk i käkarna :O)
Men det var skönt, mkt skönt.

Torsdagen spenderades med Pysan!!
Kvällen blev det bio, Saw 5! Med mkt trevligt sällskap.
Jag var inte rädd :D jag såg heeela filmen HAHA!!
Men det måste ju komma en 6a?

Idag fredag skulle vi ha gått på bio i kväll, familjen!!
Men nu verkar det bli av på söndag i stället.

Fick en överasking häromdagen, Carr kommer imorn :O)
Gissa om jag blev glad, hon ska sova här måndag - tisdag.
Mys på hög nivå.

Nej återgå till min garderob,
varför ska det va så svårt att komma på vad man ska ha på sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0