Nej!

Varför känns det som om jag håller på att bli sjuk?
Nej, säger jag bara.. Vill inte, vill inte!!!
Måste köpa Kan Jang idag, c-vitamin. Jag gör allt för att inte bli sjuk!!
Det är ju så förbannat tråkigt :(

Igår hade vi ett litet "lan" party hemma hos emelie då :O) haha!!
Jag, näns och emelie satt med varsin dator i knät och fixade en del..
Nu sitter vi inte bara och pratar om det utan nu är vi faktiskt lite på väg!!

På lördag ska jag till örebro, simhallen och bada lite :O)

Nej om ja ska hoppa in i duschen nu, har tagit 2 ipren.
Måste till stan för att hämta byxorna, hämta paket på Ok macken, lägga på lite papper.
Försker få tag på Emelie men hon bara sover och sover!! :O)
Vakna kvinna..

Heeeej Heeeej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0