torsdag.

aj aj a säger jag bara, som jag har bränt mig! Satt ute på gården från tio på morgonen fram till eftermiddagen med min kära muttis och pluggade!
Gick skapligt ändå att sova i natt men dock inte på ryggen..
måste ta det lugnt i solen idag..måste emma!!

Gårdagen var mys, var ute på gården och umgicks och spelade kubb.
Kvällen avslutades med film.
Det blev ingen onsdagsklubb, det var nog bra det med tanke på min ekonomi.
Sparar mig till Nänas födelsedag och måndagsklubben i stället.

Jag har btw tagit beslutet att säga upp min lägenhet nu. Känns faktiskt jävligt bra, spara pengar!

Idag blir det plugg, klippning, och stan för att hämta siss present. ah just det jag ska klippa mamma & pappas gräsmatta med :D hmm vad finns det för baktanke där haha..

Bara så du vet, det är fruktansvärt tomt.

Nu ska jag dricka upp mitt glas oboy och börja med studierna.

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0