sooolen!

Skönt att vädret har hittat tillbaka.. Idag är balen med så dom har ju verkligen tur!
Var och grillade hos mamma & pappa igår med siss och patte. Alltid lika gott och mysigt!
Kom hem och la mig i badkaret ett tag, sen satte givetvis på white chicks och somna :D Skön fredag hehe!
Smsa med Leila men somna ifrån det, jag måste ju verkligen ha varit trött? haha..
Idag blir det väl att åka in till stan och kolla på balen, sen antar jag att det blir utgång framåt kvällen!

Vill skriva ett par rader om en person som har funnits med i hela mitt liv, redan från våra mammors magar!
Du är en sån speciell person, och du betyder så grymt mkt för mig. Du är värd i stort sett allt! Jag kommer aldrig att lämna dig och jag vet att du aldrig kommer att lämna mig. Vi är blodsband!!!
Som vi alltid har sagt Peggy & Pysan.

Muttis hur var gårdagen? :D Vill du gå ut ikväll? :D Puss då!

Nu måste jag in i duschen och sen åka och hämta min siss i vadstena.

amme glad lördag för fan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0