Plugg!

Shit alltså, var på möte igår med ams. Hade tänkt att gå dit idag men sen så skulle både Lei och Flum dit så jag drogs med! Man blir inte klok på dom alltså.. Så det här skulle hjälpa en bättre nu alltså? Svårt att tro på men vi får väl se fuckers.. Har inget annat val än att gå med i det just nu! Kan iaf testa första månaderna, sen säga ifrån mig det om det blir helt åt helvete.. Men då får jag ju iaf behålla så jag kan stämpla upp till 100 % vilket jag inte hade kunnat annars..

Håller på även och velar om min lägenhet..? Vill ha mindre hyra.. Det här funkar inte!
Adam vill du ha en inneboende? Snäll som han är så vill han det.. haha! Vi får se hur allt slutar..
Vet varken in eller ut just nu.. Det enda jag vet är att jag inte har råd att bo kvar!

Nej nu blir det plugg på bibblan med Nadja!

See ya bitches!


  Sambos haha? :D

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du ar sa javla saknad! KOM SNART!

2008-05-23 @ 21:30:09
URL: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0