Onsdag!

Precis hemkommen från en promenad i varamon, nu valkas frukost!
Fick hoppa in lite på Berggrens igår, det var väldigt intressant. :D Det är alltid kul att lära sig lite nya saker här  i livet, även om det inte är helt överaskande nytt.
Råkade även beställa en hel del kläder igår, men ja det var ju inte till mig så då är det bara att --> köör baa..  :D Hoppas det passar och blir fint på dig!

Nu måste jag fixa mig, ska hämta upp carr på tågstationen vid halv tolv tror jag?

Ska slänga ett par extra tankar till min muttis idag som har prov om människokroppen. Hoppas det går bra!

Leila, jag säger bara.. come on baby let me see you shake dat booty haha.. I sommar blir det vi som slänger flaskor :D

Nej nu måste jag in i duschen.


   Emz + Lei.    min muttis.

Kommentarer
Postat av: muttis

Okey lever jag.. ahh knappt. Jäkla prov alltså, helt galet svårt. Men nu är det gjort. Kom och titta på Derby i mjölby idag gumms.. Tror det är kl 19 vi börjar spela:D

Puss för fan sötnos

2008-05-14 @ 15:16:47
URL: http://hami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0