måste måste...

måste plugga idag!!! Som tur var ringde Nadja, så då blir det verkligen av =)
Alla inlämningsuppgiter ska vara inne tills måndag sen veckan efter är det prov på sista delen av kursen, sen är det sommarlov :D
Har verkligen kommit underfull med att sommaren kommer att gå så himla fort! Nu blir det plugg som gäller två veckor framåt, sen återstår jobb fram till 19 juli.
Därefter blir det turkiet med girlsen i 3 veckor.
Sen jobba och skola igen.
Shit.. Jag vill inte att sommaren ska börja egentligen för det känns som om den kommer att vara över så fort men ändå självklart vill jag att den ska komma igång NU! =)

Nej om man ska ta och hoppa in i duschen efter springpasset.

hur mår du idag muttis skruttis?


image20


Kommentarer
Postat av: Muttis

hoppar på mina "bakben" och frustar mitt härliga ljud, viker ner huvudet samtidigt som jag höjer det låter ja.. uhhUUUoooo!:) Allt för dig.
Ey bruden.. krav ska man ha inte sant;P
Hej då pluggis tack för de här 30sek i din enimenta blogg.
Hoa.. haha

2008-05-21 @ 12:15:03
URL: http://hami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0