Måndag!

Började morgonen med en timmas naturkunskap. ( Hörde du det connie :D haha )
När jag kom hem stod carr vid dörren och väntade på att vi skulle ta en promenad!
Nu är vi hemma igen, ska väl käka lite frukost sen kommer Siss in till stan. Måste egentligen plugga idag men kommer vi att göra det?
Leila jobbar på som vanligt, men skulle höra av sig sen!
Muttis, vad ska du göra idag?
Pysan, jobbar du?

Helgen har annars varit mysig med en massa mat och vin och ja lite allt möjligt :D

Snart kommer min sambo att lämna mig, hon åker hem på onsdag. Men hon ska sova sista natten hos Linda! En natt tyckte jag att hon kunde få sova där, men inte mera haha.. Skämt och sido, men vill ha henne här som länge jag får och kan! Inte så ofta vi träffas så det är klart att man vill spendera tid tillsammans när hon väl är här. Det hoppas jag att ni andra förstår! Ber om ursäkt i fall jag inte har hört av mig eller varit så social dom senaste dagarna men som sagt, inte ofta vi träffas! Och när vi väl ses då vill vi ha våran tid ihop.

Nej en dusch nu kanske!
See ya.

Kommentarer
Postat av: Conny

Hmm, jag vet fortfarande inte ifall jag ska tro på att du var i skolan idag, men får väl lita på dig då.. =)

2008-05-19 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0