carr + emz

Nu sitter man här igen, har listat ut lite hur det här så kallade blogg livet fungerar nu.. Jag förstår alla som sitter här och skriver, jag trodde det inte själv men när man väl har skaffat sig en så går det inte att slita sig! Så skönt att bara babbla av sig om allt eller inget..

Ska in till staden sen för en fika med Näna och Leila. Stackarn åker tillbaka i kväll och jobbar igen! Det var väl typat just nu. Vi får komma och hälsa på dig snart igen, när jag fick höra om hamnen som ligger i hästholmen så trodde jag inte att det var något speciellt men när vi väl kom fram.. Oh my gud, såå fint! Vilket stället, verkligen rekomenderat att åka till.

Vet inte om jag ska gå på mattelektionen idag eller om jag ska ta den på onsdag eller fredag?
Vad håller jag på med egentligen, jag älskar matte.. men jag har varit så förslappad nu när vädret har kommit så jag har knappt öppnat böckerna, inte bra emma! ändring på det.. 
 
Förövrigt så längtar jag till morgondgen, för då kommer min lilla Carr och ska bo hos mig, underbart! :)
Nu blir vi sambos igen.. Men dessvärre bara ett par dagar!

     

Nej plikten kallar.. See ya!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh my goood Emma, titta en blogg!!! Välkommen till träsket för fan ;)pussss

2008-05-13 @ 19:08:50
URL: http://charlotteeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0