Söndag.

Håller på och packar ner mitt kök i flyttkartonger.. Börja även att rensa min garderob, fyllde en hel stor svart sopsäck med kläder som jag ska slänga + att en pappkasse från ikea fylldes med för små kläder som ska ges till Moa. Har konstaterat nu att jag har för mkt kläder, det får inte plats hehe.. Dags att göra sig av med skiten och in med nya kläder :D

Midsommar spenderades ute i råssnäs stugorna med ca. 45 pers, mkt mat, lekar och allsång. Mkt trevligt =P
det blev dock inget poolbadandes denna midsommar.. 


Förövrigt har helgen varit lugn och mysig!! Men är trött på detta skit väder.. ge mig sommar!!

Nu är det inte långt kvar tills vi drar, lite mindre än 4 veckor. Har redan börjat få lite resfeber, måste handla och greja.. Längtar tills jag sitter där med resväskan och ringer Leila och säger, shit mitt får inte plats :D vad har du med dig?

Min lilla carr ringde nyss, hon har det bra!! Lättade mitt hjärta. Kanske kanske hon kommer snart? det är ingen som vet :D

 Midsommar 2007!


Kommentarer
Postat av: Natha

hej gumman:) Hoppas du mår bra. Ska du och Adam flytta ihop igen?=) Kramar

2008-06-23 @ 09:02:14
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0