Måndag.

Uppdatering från helgen.
Fredagen blev bara lugn med mat hemma hos mamma & pappa.
Lördagen blev det grillning sen ut på stan en sväng med Leila, vi gick till hamnkrogen och satte oss en sväng med trevligt folk men till sist hamna vi på harrys sista timman där vi bokstavlingen rocka gärnet. :D
Söndagen hade jag och Leila egendag med varann. Fika på santini i lkpg sen bio "Jiddra inte med zohan" haha.. När vi väl var hemma blev det en del planering till resan.

Idag har inte min mage mått nåt vidare.. vet inte vart det kom ifrån men det dök upp från ingenstans!!

Ikväll är det ju en kanon film jag ska bädda ned mig i soffan och se på iaf. Sorority boys!!

Hörde att flummis fått sig ett nytt jobb, grattis gumman!!

Nedräkningen har börjat.. 19 dagar kvar!!!



Kommentarer
Postat av: caroline

Tack snygging!

2008-06-30 @ 17:54:06
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: lotta

kolla vad fint =O)

2008-07-01 @ 11:41:34
URL: http://charlotteeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0