Han & Jag.

Jag vill inte att du ska lämna mig.. usch ensamheten är inte att leka med!!
Att du nu ska åka och befinna dig i ett annat land och inte veta när du kommer hem, känns fruktansvärt jobbigt! Kommer vi hinna ses innan jag far iväg?

Har jobbat hela dagen idag sen 5 i morse. Under natten blev det inte många timmars sömn, kunde verkligen inte somna.. Kändes som om jag somna till den där lilla halvtimman mellan kvart i fyra och kvart över fyra, sen ringde kl och det var dags att gå upp! Jobba på sodexho först sen vidare till Lyel. Nu är jag hemma igen om ska ha tvättstugan.. Mina ögon håller på att falla ihop.. Den här natten vet jag iaf att jag kommer att sova gott, det känner jag redan nu.

Kan stolt säga att jag är lycklig!!


Kommentarer
Postat av: lotta

jag älskar att ni två är!

2008-06-24 @ 13:54:05
URL: http://charlotteeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0