det verkligen blåser..

Var ett tag sen man uppdatera sig här.. Har haft händerna fulla med annat!! Det vill säga varamon och alla underbara människor. Vad man kan må så bra utav sol och värme, alla är glada och njuter av det underbara vädret! Men vad hände med vädret igår och idag? Gjorde ordning pastasallad och fika och packade våra väskor och så åkte siss och jag ner till stranden men när vi kom ner så blåste det storm, så vi vände på direkten. Och idag? det är ju ännu värre.. Fast som sagt det kanske behöver komma lite regn..

Har inte träffat Leila på lääänge nu känns det som, vi har jobbat om varandra ett tag nu. Men som sagt vi jobbar för att vi har ett mål. Och det är om ungefär ca. 5-6 veckor!! Sen bär det av älsk.

Nej nu ska jag åka på utflykt med min lilla carr som är här igen.
Vill du kanske köra idag HAHA! :D

Ah just det, Näns när ska vi ut och köra? Jag ska vara den första hon kör med.. shit vilken upplevelse! =)

Håller tummarna för min muttis idag.

Nu måste jag kila. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0