åska & regn.

Vad hände med det fina väret? åska & regn det är inte min starka sida.

Det är så mkt som har hänt på sista tiden, men orkar inte ta upp allt här. Har haft det underbart i helgen med min Carr som har varit här i en vecka iaf, men dessvärre åkt nu för att jobba på Visby hela sommaren. Hur ska vi klara oss? Joo men det kommer gå bra, åtta veckor! Det ska vi klara hjärtat. Det kommer gå fortare än vad vi tror..

Idag ska jag äntligen träffa Leila, vi har jobbat om varann ett bra tag. Och hennes jobb tider är inte att leka med.. Men vi strävar ju efter nåt båda två! Och det kommer att löna sig ordentligt.

Oh muttis, ja muttis.. det ska vi inte tala om hur länge sen det var.. eller ja det känns som så iaf!  =(
Men du jobbar och har mkt att stå i och jag är stolt över dig!!

Snart midsommar, vad ska man göra?
Jag vet inte vad jag känner för heller.. Brukar ha mera längtan till det, men när vädret är piss och man är trött så känns det som att det kvittar! Men det löser sig på ett eller annat sätt. Eller hur robban :D

Jag & Stina.HAHA :DFina!trion på harrys :D

Ja det var en bra kväll det :D haha..Loooove it när mammi är ute och svänger..Lika som bär =)

På balkongen.who cares?vet inte vad som händer..allsång :Phmm..

jaa viiiilken kväll.. vill inte prata om det HAHA :D det var iaf nu i helgen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit fan helvetes javla skit vad jag saknar dig. Vill inte se alla bilder pa dig/er nar ni har roligt. Jag mar fan skit assa! Alskar dig!

2008-06-16 @ 19:00:26
URL: http://lime1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0