Sol sol sol..

Gud vad man helt plötlisgt mår så mkt bättre, när solen har tittat fram igen :O)

Gårdagen tillbringades med Leila, var och kolla ut saker vi ska köpa med oss, beställde även i taxfree katalogen. Men senare på kvällen fick vi för oss att vi skulle börja små packa lite, och läs noga "små packa" lite.. HAHA min söta lilla stumpa, hur ska det gå för dig? "amen den här kan vara bra att ha" "den här kan vara skön att gå i hemma" m.m Leila ska du bara gå hemma?? HAHA.. Det där ska bli intressant hur allt slutar :O)

Idag har jag först jobbat, nu ska jag åka och käka lunch med mammi. Senare blir det jobb igen, sen ska jag och mammi in till spat i vadstena hos min syster så ska vi ha mys med relax och vaxning :D Det göt ooont med det är det verkligen värt!!
Men sen till det bästa, adam kommer hem i natt :O) Och imorn ska jag hämta Carr i mjölby!!

Nej nu måste jag kila.

10 dagar kvar!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VISSA saker ÄR faktiskt bra att ha när man ska gå hemma.. hahahahahhaha. Åh älsk. Du är bäst. Snart drar vi.. Jag ska ha med mig öl på tåget =)

2008-07-10 @ 00:17:48
Postat av: Anonym

VISSA saker ÄR faktiskt bra att ha när man ska gå hemma.. hahahahahhaha. Åh älsk. Du är bäst. Snart drar vi.. Jag ska ha med mig öl på tåget =)

2008-07-10 @ 00:18:04
Postat av: Natha

Emma ,ska du ha barn??!

2008-07-10 @ 10:12:47
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Natha

hahaha jag vet inte??? Jag bara fick den känslan!!! haha:)

2008-07-10 @ 17:45:29
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0