brist på fantasi..

Lite frågor kring min mobil.

Har du pussat nummer 2?
  haha, adams föräldrar! Nej jag tror inte det :O)

Vad har du för relation med nummer 20? Claes, en rolig kille.

När ska du träffa nummer 30? Grädde, haha det har jag ingen aning om.

Är nummer 18 söt? Champs, nja det vet jag inte va :D

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Carr, jag föll för henne direkt. Vi band oss samman och har inte släppt varann än idag!

Gillar du nummer 14? Flummis, självklart gillar jag henne :O)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Andreas svensson, hmm jag tror inte det? Bara resten av familjen.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Emelie hagdahl, jaa snart snart i turkiet!!

Är du nära vän med nummer 23? Elias, nära vän är jag väl inte men vänner det är vi allt :O)

Har du gått på bio med nummer 4 nån gång? Agneta ceric, ja det är klart! :O)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? haha min pappa, ja det skulle jag absolut! :D

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Anders, adams pappa. Ja om allt möjligt! Sist (igår) var det om flytten.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Anne, mina kusiners mamma. Ja det skulle jag nog!

Vad har du och nummer 24 för relation? Emelie hagdahl, vi har alltid varit trogna mot varann :D

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Emelies turkiska nr. Krama om henne i flera timmar.

Vad är det bästa med nummer 8? Anna från lkpg. Att hon alltid är glad kanske :O)

Brukar du och nummer 16 träffas? Carro, robbans tjej! Ja det brukar vi. Men inte allt för ofta! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0