Vilken kväll det blev!

Ojoj hur ska man börja..
Var på fest hos Connie & Patte igår, dom hade inflyttningsfest!
Det hände mkt grejer igår, båda dåliga och bättre saker men det är inget jag behöver skriva om här.
Väl ute på harrys, vad det drag på det. Träffa även Idis vilket var super skoj!!
Tråkigt att en viss person gick hem bara men annars var kvällen lyckad!!
Super skoj att Fanny är här och hälsar på med :O)

Hände en olycka med min mobil igår.
Den är helt död. Funkar inte alls just nu.
Så ja har fått låna en gammal mobil av pappa nu.
Men vissa nr är borta, mindre roligt!!

Idag mår jag skapligt iaf.
Men kommer ligga i sängen hela dagen ändå.
Nu är det mkt som snurrar i mitt huvud.
Vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0